I'm back. Tänkte jag.

Bild tagen på Smögen i somras. Då håret var trassligt av saltvatten och bloggen kändes långt borta.
 
Jag har haft världens längsta bloggpaus. Den skedde i tre steg kan man säga.
 
1. Jag hade absolut inte tid att blogga. Då i slutet på maj/början på juni ni vet. När man liksom vaknar till efter en lång vinterdvala. När eftermiddagarna plötsligt blir tid att hitta på en miljon saker och helgerna känns dubbelt så långa för man fyller dem med allt från grillkvällar och födelsedagskalas till fotboll och kvällsdopp.
 
2. Jag ville inte blogga. Då när jag höll på med allt det där så kände jag faktiskt inte att jag hade lust att sätta mig vid datorn om jag fick några minuter över. Och jag vill blogga för min egen skull och inte för att det är något måste.
 
3. Jag fick för mig att jag skulle vänta med att blogga. Måste göra om designen först hette det. Sen tänkte jag vänta tills första september så skulle det kännas som en fräsch nystart. Men vad blev det? Ingenting,
 
Så nu bara börjar jag. Ingen ny design. Inget speciellt datum. Ingen speciell anledning. Jo, en. Jag VILL blogga. Jag vill återigen dela med mig av allt som ni absolut inte vill veta om mitt liv. I'm finally back!
 

Kommentera här: