Guilty pleasure

 
Det är någonting med mig och klämkäck fredags-/lördagsunderhållning. Emellanåt är kvaliteten usel och nivån så låg att till och med jag måste krypa bakom en skämskudde och jag har ändå rätt hög pinsamhetsgräns. Ibland sänds det program som jag inte ens förstår hur de gick vidare från idéstadiet. Ibland känner jag verkligen hur just jag är helt fel målgrupp som sitter och ser ett program på en kanal jag kanske inte ens borde se på. Men ändå. Ändå kan jag inte sluta titta på den här typen av program - Doobeedoo. Så ska det låta, Hela Sveriges fredag, Sing a long, Körslaget osv. osv. Det måste vara något fel på mig.
 
Såg just senaste avsnittet av Doobeedoo på svtplay ... Det är för sorgligt. 
 
Dessutom blir jag lite lite provocerad av Gladys del Pilar, glad och strålande som bara hon kan vara, i just den där studion i tv-huset i Göteborg. Vem skulle någonsin kunna blanda ihop henne med någon annan sångerska i just den där studion i tv-huset i Göteborg? Grrrr... Mer om det här sista någon annan dag, kanske i december.

Kommentera här: