"Huvudsaken är att man är torr och varm om föttera..."

Dagens outfit:
Tröja - Lindex
Jeans - Ellos
Halsduk - Åhléns
 
Längesedan jag "visade" en dagens outfit nu. Jag kör lite casual friday idag. Har haft kjol på mig flera dagar i rad och sällan har jag varit så glad över att ha jeans på mig. Riktigt kallt var det i morse. Fukten på cykelsadeln hade frusit till små bubbliga isibitar, dessutom hade växeln också frusit så enda växeln som funkade var tvåan. Men jag frös inte för idag hade jag rejäla kläder på mig!
 
Jag vet att jag ser sur och elak ut på bilden. Känner mig varken eller för tillfället utan rättså pigg och pepp inför att det snart är helg. Som det verkar blir den här helgen bara en lugn hemmahelg. Skönt. Det är jätteroligt när det är fullspäckat program också men när det har varit mycket kalas och flängande hit och dit, då behöver jag några dagar att bara vara hemma hos oss. Tvätta kläder som hela tiden får bortprioriteras för att de inte tillhör den viktigaste tvätten, städa på riktigt och inte bara röja upp för att man ska kunna ta sig fram. Pussa lite extra på sina katter. Panta burkar. Vattna och duscha blommor och kanske flytta runt dem och andra saker och förbereda inför adventspyntet. Ja, sådan saker ska jag göra och hur knäppt det än låter så ser jag fram emot det.
 
Hoppas alla andra också får en go helg, med pyssel eller party eller promenader eller vad du föredrar!

Kommentera här: