Ett snabbt "Hej"

Jobb och jobb
 
Känns som att livet går i 130 för tillfället och jag hinner knappt andas mellan varven. Jobbar mellan 07.30 och 17.00 varje dag trots att min arbetstid i maj egentligen borde vara mellan 08.00 och 16.15. Ändå hinner jag inte riktigt med tycker jag. Däremellan ska allt roligt som händer så här års också få plats. Grillning och kalas, solning och fotbollsmatcher, mys i tv-soffan och klappning av katter. Och sedan lite nya påhitt, sådant jag aldrig i livet gjort innan. Mer om det en annan dag, kanske i december.
 
Ville bara säga ett snabbt "Hej" så länge, tills det lugnat ner sig en aning och jag hinner blogga lite mer.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 pelle:

Vem behöver ha en lugn och fridfull sommar när december ligger runt hörnet? :)

Svar: Sånadär äckliga kommentarer vet jag inte om jag vill ha på min blogg ... det är aslångt till december!! Så det så. :)
Leo

Kommentera här: