Vem vet mest?

 
Vem vet mest? Den glada frågeleken på svt. Visst älskar vi den? Ibland har det hänt att jag fastnat på söndagarna och sett hela veckans avsnitt på rad. Ibland kan jag alla frågor i fredagsfinalen och tänker: "Fan, man skulle vart med ändå. Jag hade ägt. Eller så inte. Nej, jag skuille aldrig våga..."
 
Därför tycker jag att alla borde se gårdagens avsnitt, dvs. från den 4 december, och det göres med fördel här eller kanske här så småningom. Titta lite extra på tävlande nr 7 - en liten förskrämd varelse som gillar fotboll och betong. Äger hen? Vet hen mest? Frågorna är många.

Kommentarer:

1 Fröken Bella:

Meeeh det är ju du!!! Shit va häftigt, synd att du inte vann!

Svar: Tihi ja det är jag!!! Lite synd att jag inte kom längre, ja, men det var en väldigt rolig upplevelse vilket som.
Leo

2 anna:

Åh jag måste kolla!

Svar: Gört, bara gört! :)
Leo

Kommentera här: