God morgon!

 
Då var det dag för en ny vecka och ny månad. Årets sista faktiskt. Att det är ny månad kan man se om inte annat på torget i Uddevalla där det just nu rustas för knallemarknad vilket alltid sker första måndagen i månaden. Jag var inte avundsjuk på dem i morse kan jag säga. Fy vad kallt det var! Så där riktigt rått och äckligt trots att det egentligen inte var så många minusgrader. Eller så berodde kylan på att jag hade nytvättat, blött hår.
 
Hur som helst. Nedan ser ni mitt första blogginlägg skrivet via blogg.se:s app. [Något redigerad i efterhand men ändå.] Mycket smidigt faktiskt. Jag tror appen kommer bli botemedled mot mitt dåliga bloggande. Äntligen finns det ett smidigt sätt att få in mobilbilderna direkt i bloggen utan att först hitta den rätta sladden till rätt dator. Så förhoppningsvis kommer åtminstone en del av de där lustiga spontana tankarna hinna bli inlägg innan de fladdrar förbi och glöms bort.
 
Då kör vi vecka 49; flera körövningar står på schemat, träning hoppas jag och på onsdag blir det en liten överraskning ...
 
 
 

Kommentera här: