On the bradio

 
Det händer ganska ofta att jag vaknar med en låt på hjärnan. Så också idag.
 
Imorse snurrade Donkeyboys Ambition om och om igen inne i mitt huvud. Vet inte ens vart jag fick den ifrån. Refrängen gick på repeat när jag var i det där stadiet mellan att vara vaken och att sova, efter att jag hade gått upp och medan jag gjorde mig i ordning. Ganska bra låt att vakna till för övrigt, en peppig låt men inte för käck.
 
Jag skulle ta bilen idag och precis när jag startat motorn och radion kickar igång. Vilken låt spelas på radion? Det var grymt. Vad är oddsen? Jag blev i alla fall glad och sjöng med i låten.

Kommentarer:

1 Annie♥:

Vart i ljungskile bor du? Min mormor och morfar + mamma har bott där i hela sitt liv :D

Svar: Jaha, där ser man!Jag bor lite utanför kan man säga. Ungefär vid Ulvön. Där har du säkert varit och badat någon gång? :)
Leo

Kommentera här: