Kluven

Messi vs Zlatan

Ikväll spelar FC Barcelona kvartsfinal i Champions Leuge. Mot Milan.
Det vill säga mitt lag som jag alltid håller på mot Zlatan som jag alltid håller på. Nej, jag vet att man inte kan hålla på ett lag på grund av en spelare. Men Zlatan är ju Zlatan, eller hur?

Jag vill att han ska bli komplett, jag vill att han ska få sin stackars Champions Leuge-titel någon gång. Fatta hur frustrerande det måste vara att liksom snubbla på målsnöret hela tiden. Dessutom vinner ju ändå Barcelona allting hela tiden. Kan vara kul för den där Guardiola att få förlora lite ibland.

Ikväll alltså Forza Milan!

Kommentarer:

1 anna:

nej fel slutsats! Visst Zlatan behöver sin CL-titel men det behöver inte Italienarna. Hejar alltid på Barca och så även här. Zlatan kan få göra ett mål på Camp Nou nästa vecka så länge Barca gör fler haha

Kommentera här: