Tisdag 3 juli

 
Godmorgon mina bloggvänner!
 
Idag kände jag för första gången i år att det var riktig sommar i luften. Visst var det fint och varmt där i slutet på maj men då visste vi ju att det bara var för ett kort tag, lite försommar som skulle lugna ner sig och bli vanlig vår igen. Men idag som sagt var det annorlunda.
 
Det var soligt och varmt och ljust trots att klockan bara var 7. Ljuden som jag hörde på vägen till bussen var mer av semsterkaraktär än jobbkaraktär; en liten båt som sakta puttrade ut på viken, en joggare som trippade förbi och slöa fåglar. För första gången kände jag att idag vill man väl inte jobba heller, idag vill man ut och vara i sommaren!
 
Hoppas det håller i sig. Jag har fyra jobbdagar kvar om man räknar med idag - sedan semester. Pepp pepp.
 

Kommentarer:

1 anna:

det är ju underbart när det är så varmt på morgonen, mkt lättare att gå upp då :)

2 anna:

sv: ja eller hur! grymt bra vinst :)

3 stefan:

Jag hoppas att du får njuta lite av solen du med trotts att du arbetar. :D

Svar: Tack, men nu är jag ledig och njuter som bara den! :D
Leo

4 Pelle:

Jag tycker alltid det är skitfint väder på morgone, för att sedan övergå i molnmaraton runt tolvslaget. Svindrygt.

Svar: Det är möjligt. Men nu när jag har semester har jag ingen aning eftersom jag sover bort hela förmiddagarna... Svindrygt.
Leo

Kommentera här: