Födelsedag



Igår fyllde jag 28 år.

Det var en mycket trevlig dag. Martin kom med frukost på sängen - räkmacka och varm chocklad. Sedan jobbade på dagen, som inte var halvdag trots att det var skärtorsdag. Åkte hem och lagade mat och bakade kaka. Vi kom på på morgonen att vi skulle bjuda på smörgåstårta. Har aldrig gjort det förut men hittade ett jättebra recept här och det blev succé!

Mamma&pappa, bror, Martins mamma och pappa och syster var här. Lite senare kom Jonas och Polaren Per. En överraskning som bara jag visste om. Haha.

Ovan sysn ett collage på alla mina fina, fina presenter. En stor väggklocka, en vacker orkidee, en liten retroradio som man kan koppla in sin mp3-spelare till, en mysig tröja och hela tre krukor med uteväxter. Tyvärr är det snö på blommorna nu...

Ha en fortsatt glad påsk!

Kommentarer:

1 Josefin -Happy Days-:

Vad roligt att höra att smörgåstårtan vart en sån succé! Grattis i efterskott och glad påsk :-)

2 Majso:

Så himla oförskämt av mej,att inte gratta dej "härinne" oxå!!!

Fy skäms på mej.



GRATTIS & hurra :) (i efterskott)

(nu är du äldre än jag ;)) )



♥Puss & Kram♥

3 Jenna:

Sv: Jo, jag gillade också den mest. Synd bara att de ska vara så dyra, haha. Tack för tipset, får tänka på det! :)

4 S.:

Grattis i efterskott!

5 Fröken Bella:

Jag har utmanat dig på min blogg och blir jätteglad om du vill svara =)



http://frokenbella.se/bloggutmaning/

Kommentera här: