Söndag, klockan är 14:30

20110130148 (MMS)

Söndag, klockan är 14:30 - bronsmatch i Handbolls VM visas på våran tv. Den här dagen har hittills haft ett positivt skimmer över sig så jag hoppas att det fortstter så. Brons till Sverige alltså. ;)
Annars tänkte jag på att typ hela truppen sjöng med i nationalsången. Är det vanligt i handbollskretsar? Är det någon slags policy? Kan inte alla landslag börja med det i så fall, det ser så dumt ut när bara var fjärde person sjunger. Det är ju alltid samma låt med samma text. Hur svårt kan det va att lära sig liksom?

Kommentarer:

1 anna:

fast jag gillar lite när fotbollskillarna står där och inte sjunger med. man ser nervositeten i dem och märker att det är på allvar haha

2 Leo:

Jag har aldrig sett det så... att de är nervösa och peppade och därför inte kan sjunga. Men det är en mycket roligare tanke. Jag tänker alltid att de inte kan texten bara :)

Kommentera här: