"... där går på vinröd ljung de svarta fåren..."




































Dagens x2

Onsdagens outfit:
Linne - Somewear
Thigts - Lindex
Kofta - H&M
Skor - Bianco

Dagens outfit:
Tröja - Lindex
T-shirt - Cubus
Kjol - MQ
Skor - Converse

Hann inte posta onsdagens outfit i onsdags så den kommer är som en liten bonus. KÄRLEK står det på linnet. Fint.

Dagens tröja är helt ny och inköptes i onsdags. Kommer från Lindex nya kollektion som frontas av Reese Witherspoon. Jag blev kär i tröjan vid första ögonkastet trots att jag förstår att den kommer hamna i var och varannan garderob inom det närmaste. Bäst att vara först, tänkte jag. Jag spår dessutom vinrött till höstens mesta trendfärg. Och visst gillar man det? En varm och härlig färg perfekt såhär års när det är både lite höst och lite sommar.

Tidigare i veckan såg jag en kille med ett par vinröda Converse. Otroligt snyggt! Det är högst troligt att jag ger mig själv ett par sådana i present - kanske imorgon - bara för att jag är så bra. Den som lever får se ...

Vad händer ikväll då? Jag ska hälsa på PolarenPer i hans nya lya. Spännande!

Kommentarer:

1 Bodypalace:

Hej kommentera gärna minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med.



Kommenterar du så kikar jag gärna in i din blogg igen och läser igenom mer noggrant ;) och kanske gillar jag din blogg så mycket att jag lägger till den i "bra bloggar" i min blogg så mina 500-1000 beöskare kan hitta till dig också.



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för se budskapet jag vill sprida och motverka kroppsidealen som media spyr ur sig)

Kommentera här: