"Byggare är snyggare"

Dagens outfit:

Linne - H&M
Byxor - Blåkläder
Snickarpenna - Byggmax
Flipflops - Accesories

 

Dagens outfit är samma som de senaste dagarna (borstett från att jag har bytt tröjor förstås). Och det är inte för att jag fått någon cool sommarpraktik i examenspresent, utan för att jag är snäll och hjälper mina föräldrar. Hemma i mitt barndomshem har nämligen hela nedervåningen åkt ut. In ska inte bara golvvärme, utan ny cellplast och armering och betong. Det är rätt skoj faktiskt, men lite jobbigt. Jag gör inte så mycket annat än hänger där. Och kollar på fotboll förstås.

 

Det är alltså anledningen till att antalet blogginlägg de senaste dagarna har varit ungefär lika många som antalet program på tv utan prinsessbröllops-tema. Men snart så, ska det bloggas mera. Har jag sagt att jag är ledig - LEDIG - fram till 2 augusti!?

Kommentarer:

1 Majso:

JÄTTEsnäll va ordet.Ser man dessutom sådär cool ut så antar jag att det går som en dans!=)

Ledig till 2e aug.-ja det är väl det minsta du är värd efter allt "slit"!

Kram & ha en döskön helg ;D

2 pelle:

Men fan, jävlar vad du tjänar på dig pluspoäng till goda dottern-himlen hörru! ;)



Jo, jag tyckte också det var ett konstigt drömargument. Men tanta hade väl händerna fulla eller något, skulle jag tro :P

Kommentera här: