Förbannelsen är bruten

Jag har inte bloggat på några dagar, jag har helt enkelt inte kunnat. För att jag är oerhört löjlig skulle kanske någon säga, för att jag är barnslig tycker någon annan. För att jag är lite skrockfull tycker jag själv. För att du har tvångstankar skulle kanske nån expert säga! Jag tycker tvångstankar är ett så starkt ord. Låter lite som en sjukdom och framför allt ett problem. Jag har inget problem med mina "tvångstankar" för det mesta märks de inte alls. Okej att jag aldrig går på några som helst brunnar eller lägger nycklar på bordet, men det spelar väl ingen roll? Vad ska man göra det för?

Anledningen till att jag inte har bloggat är för att jag i så fall skulle vara tvungen att skriva och posta två inlägg på samma gång - för annars skulle antalet inlägg bilda ett oturstal. Om jag skickat iväg ett litet mms-inlägg så hade vad som helst kunnat hända tills dess att jag hittade en dator och skrev ett inlägg tilll. Bäst att ta det säkra före det osäkra helt enkelt. Och nu är problemet löst. Det kommer dröja väldigt länge innan jag har skrivit ihop så många inlägg så jag kommer upp till nästa oturstal...

Kommentarer:

1 D:

Ja vet precis hur du menar;)

2 Leo:

Skönt att veta att man inte är ensam... :)

Kommentera här: