-14,9 grader

Visade termometern imorse. Jag sportar dagen till ära mina helsvarta (lite för stora) Converse. Det är ju helt idiotiskt att gå ut i sådana skor när det är så här kallt. Som att gå ut i strumplästen! Jag var dock tvungen. Alternatviet var röda gummistövlar eller högklackat och det passade inte in idag. Jag ville vara cool och mysig.

Dessutom märkte jag på bussen att jag var värd ett rejält straff. Jag tror att jag i allra värsta fall har lyckats tappa mitt helt nya busskort. Så klantigt! Med tanke på det är jag ju egentligen värd att frysa röven av mig... Hoppas jag bara tappat det hemma.

Resten av outfiten består av ingenjörskläder. Det vill säga svarta jeans, rutig skjorta och knut i nacken. Matchar allt med svart nagellack för att väga upp den präktiga känslan.

Kommentarer:

1 Leo:

1

Kommentera här: