29 september 09: HÖST



Bild från freephoto.com


 

I morse när jag gick upp visade termometern på -5 grader och det var frost på marken. Jag trodde inte mina ögon! Och riktigt sant var det nog inte heller för våran termometer är lite trög, och visar gärna temperaturen som var för några timmar sedan. Jag började ändå genast rota bland halsdukar och mössor för att ha något varmt att ta på mig trots att det kändes helt absurt, senast i torsdags var jag ju ute med skor utan strumpor i. Efter en stunds rotande kunde jag konstatera att några vantar har jag visst inte så det ska nog inhandlas på vägen hem. Mössor har jag flera stycken, men till dagens hiphopiga outfit passade Martins svarta, coola mössa bäst så den snodde jag. Hehe. :)

Hur som helst var det strålande sol och över Ljungskileviken låg en tunn dimma - fin höstdag med andra ord!

 

Uppdatering 8/10 -09:

 

Bild på mig i Martins "hiphop-mössa". Bilden är tagen samma dag...
det är bara jag som är väldigt seg och inte har lagt upp bilden förrän idag.

 

Kommentarer:

1 pelle:

men hey, får vi inte se din hiphop-outfit i sann blogganda då? ;D

Kommentera här: