Lägesrapport:


8 oktober skrev jag att jag behövde skriva 1,48 inlägg om dagen de närmaste 56 dagarna. Efter det var jag jätteduktig och gjorde faktiskt det.

Sedan orkade jag inte riktigt och ville heller inte att kvaliteten på inläggen skulle sjunka för att jag skrev så många. (Jämfört med vad jag brukade alltså.) Det resulterade i att jag de senaste 14 dagarna bara skrivit 15 inlägg, inte bra (det är 1,07 om dagen - alldeles för lite.)

På något sätt har jag ändå lyckats upprätthålla någon slags ordning för när jag räknar efter är mitt nya mål 1,5 inlägg per dag de närmaste 38 dagarna. I praktiken samma som förut alltså, så det är bara att fortsätta det som jag nästan lyckats med! Det känns bra idag är jag ju redan uppe i fyra! :D

Kommentarer:

1 Majso:

TUMMEN UPP =)

Bara jag har nåt att läsa så är jag nöjd.

Det är trevligt här ;)

Ha det bra!

Kommentera här: