Leo is back

God afton, god afton. Nu är jag tillbaka igen. Jag har varit lite överallt den här helgen. Eller ända sedan i torsdags faktiskt.

Framför allt var jag i fredags på Strömstad badanstalt och besökte deras spa. Yes och det var hur härligt som helst! Mamma och jag var där; badade bubbelbad, bastade lite och satt i relaxavdelningen, åt frukt och tittade ut över vattnet. Dessutom fick vi behandligen vintervarm som innebar lerinpackning för hela kroppen, ansiktsbehandling och fotmassage som pricken över i. Som sagt, det var verkligen jättehärligt! Det är sällan man tar hand om sig sådär - badar i typ flera timmar och blir alldeles mjuk och varm i hela kroppen. Hon som gjorde behandligen på mig sa att jag verkligen blev mjuk av den kolsvarta leran och att min hud fick en fin lyster. Hon hade antagligen sagt så även om det inte blivit minsta skillnad, men det kändes ändå bra att få höra... Bilderna nedan visar exakt hur fin lyster min hud fick efteråt. Stor skillnad, e l l e r  h u r?!? ;)


Före                                          Efter



Kommentarer:

1 sanna:

ja, vilken lyster :)

2 Leo:

Hihi, tack tack ;)

Kommentera här: