Som sagt

Nu kan jag alltså skicka små fina meddelanden från mobilen direkt till bloggen. Sjukt bra!
Det kostar 1kr men jag tror att det är värt det. Ibland så ser man ju tuffa grejer när man till exempel är i Göteborg och inte alls har tillgång till en dator. Då är det ju bara att fota och posta - vips så finns det här. Jag svär, en helt ny värld kommer öppnas för er när jag kan visa alla mina fem (?) bloggbesökare allt jag ser under en dag...

Kunde ju skrivit nåt om glad påsk och ägg också, men jag är för trött. Borde verkligen sova nu!

Godnatt!

Ps. Man får ett jätteroligt norsk sms när man skickat iväg mms:et som kvitto: Bildet har blit postat på bloggen din. Denne meldingen kostet 1,-. Hilsen blogg.no. Det är ju lätt värt en krona! ;)

Kommentarer:

1 Johan:

Det verkar ju superbra! Ser fram emot alla tuffa grejer från Gbg ;)

Johan

2 Leo:

Ja du har ingen aning om hur mycket man kan se bara man lägger märke till det! :D

Kommentera här: