Tjoho en lista

Listor är så bra, när man inte har något vettigt att skriva. :) 

Roligaste t9-”felet” på mobilen: Här om dagen skulle jag skriva Teo i ett sms, en kille som jag inte alls känner och nästan inte vet vem det är men som var med i min grupp i ett grupparbete, då skrev t9: Vem?. Det var väldigt roligt.

 

Vilket fylleminne förföljer dig och ger dig skamsköljningar när du tänker på det?: Peppar, peppar så har jag inget sånt än. Jag blir mest bara skrattig och glad när jag är full, sägs det i alla fall.


Vilken bloggare är ditt frikort (som du får ligga med en gång trots att du har en partner)?: Jag frågade Martin bara för en liten stund sedan om jag hade någon frikort över huvud taget, men jag fick inget svar...


Har du snattat någon gång och vad?: Ja, en gång snattade jag ett armband i en mataffär när vi var i fjällen, men jag fick så dåligt samvete så jag lämnade tillbaka det dagen efter.

 

För att jämna ut. Vad är det minst egocentriska du gjort?: Det jag först kommer att tänka på är för ungefär ett år sedan när jag var på en slags fest, och trokade spyor på toaletten efter en liten kille som var väldigt, väldigt full och hade ramlat ner i badkaret när jag kom in på toaletten för att se vad han höll på med egentligen. Det var inte så egocentriskt tycker jag.

 

Hur många gånger om dagen tänker du på ditt utseende? Varje gång jag går förbi en spegel, eller ett fönster, eller något annat blankt... haha

 

När ljög du senast?: Kanske igår när jag bloggade och kryddade historien lite extra.

 

Det fulaste klädesplagget du haft genom tiderna?: 1988 när mina föräldrar kom hem med min lillebror från Colombia hade de även köpt med sig grejer som var billigt där. Till exempel jeans. Som sagt var det 1988 så jeansen var stenhårda ljsublå med typisk 80-tals tvättning, alldeles förfärligt fula tyckte Leo 3 år, tycker jag fortfarande 24 år. -Men det är Lee-jeans, sa mamma. Jag fattade ingenting li-jeans? Och vägrade att någonsin använda dem.


Vad tycker du om sådana här utmaningar? Kul skoj och roligt.

Kommentera här: