Jag - en typ I29?

Detta är vad min bostadsadress avslöjar om mig:

Typ: I29 Villor och fritidshus

Utmärkande drag
  • Medelålders
  • Yrkesutbildade
  • Gifta par med hemmaboende barn
  • Höga inkomster
  • Villaförort på pendlingsavstånd från storstad/mellanstorstad
  • Barnfokuserade
  • Traditionalistiska individualister
Jag vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta. Egentligen inte bry sig alls. Denna beskrivningen passar faktiskt förfärligt bra in på människorna runt omkring här. Det passar så bra att jag tror att de flesta av de gifta paren med höga inkomster helst inte skulle vilja kalla den här lilla byn för en villaförort. Många andra i den mellanstora staden på pendlingsavstånd tycker dock att det är roligt att kalla Ljungskile för en förort. Sen är det ju inte så lätt för denna sökmotorn att veta att vi bara hyr ett "fritidshus" av ett medelålders, yrkesutbildat, gift par vars ena barn just flyttat ut ur huset vi nu hyr. Jag har verkligen ingen hög inkomst och är inte särskilt barnfokuserad heller, men det har nog mest med åldern att göra. Både det först- och sistnämda kan man ju hoppas ;). Traditionalistisk induvidialist vet jag knappt vad det ska betyda, men det låter ganska bra. Tror jag.

Här kan du undersöka vad du är för typ.

Kommentera här: