Leo förändrar ett rum med några enkla grepp ;)


Så här långt
har detta varit en riktigt skön dag. Jag har varit ensam hemma och det kan vara lite skönt ibland. Man kan till exempel lyssna på Rix FM oavbrutet om man tycker det känns bra. Martin är och spelar in demo med sitt band som för tillfället heter Johnny Rainbow. (Jag hade gärna länkat till dem här, så alla kunde höra hur bra de är, men eftersom de inte har någonstans att länka till så gör jag inte det. Synd.)

Förutom att då lyssna på Rix FM - som faktiskt börjar bli en aning tjatigt nu - har jag sytt nya vår/sommargardiner till vardagsrummet. Yeey! Det blev riktigt fint. Hade börjat tröttna rejält på julgardinerna nu. Jag har även bytt överdrag på kuddarna i soffan. Jag har förändrat hela rummet med små medel! Så skulle jag i alla fall beskrivit det här var en artikel för någon inredningstidning. Men det är det inte så alltå har jag bara bytt gardiner och kuddar. På bilderna nedan kan man ser hur resultatet blev, och kan man egentligen tro att det är samma rum?


image26

Före
var det mörk och tråkigt.

image27

          Efter
. Nu är det så här ljust och fint.




Idag kommer också Martins syster hem från sin resa runt i Sydostasien. Det ska bli kul, vi ska dit sedan och grilla tror jag. Oh, grillat.. Hm, jag är ju egentligen jättehungrig. Det är bara så tråkigt att äta själv så jag brukar glömma det när jag är ensam hemma. Men det här går inte. Måste äta nu.

Ajöss!

Kommentera här: