Favvos från Insta

Har sett ett antal andra bloggare göra den här grejen. Det är ju alltid roligt att gå tillbaka och minnas så jag tänkte att jag kör jag också. En summering av tjugohundratretton genom tolv stycken favoriter från Instagram.
 
 
Januari - Säsongens första tulpaner
 
 Februari - Träningsmatch i minusgrader och snö (ibland undrar jag hur jag mår)
 
 Mars - Tidig påsk gjorde att det gick att åka skridskor på Långfredagen
 
 April - Våffeljärn i födelsedagspresent
 
 Maj - Våren kom!
 
 Juni - Anslag på Ica när spökena kom
 
 Juli - Semester, sol och bad
 
 Augusti - mera semester, mera sol, mera bad
 
 September -  Finaste Agnes-katten
 
 Oktober - Vacker utsikt från bussfönster
 
 November - Sista matchen i Superettan för säsongen (Örebro gick upp i Allsvenskan)

 December - Vår julgran som vi högg bakom huset
 

Kommentarer:

1 Pelle:

aaaaaaah, västkustklippor!

Svar: Oh ja, bääästa!!!
Leo

2 Malin:

Kul grej. Mina favoriter var kattbilden och fotbollsbilden. Så underbart väder att spela i :)

Svar: Ja, men katter och fotboll är väl the shit? :)
Leo

Kommentera här: