Alla olika, alla lika


Dagens outfit:
Klänning/tunika - ICHI
Kofta - Melba
Sjal - H&M
Thigts - Lindex
Skor - Converse

Lite senare i dag ska jag luncha med Linnea, därför kände jag att jag var tvungen att var lite extra fin idag. Det är jag absolut i min nya klänning från ICHI. Kanske är den snäppet för kort för att ha på jobbet, men om man bär heltäckande thigts under är det okej. Tycker jag. Antar att även min kollega håller med mig eftersom hon dagen till ära har en likadan klänning fast i svart. Hon har i och för sig en längre klänning under men också en fyra måndaders preggo-mage vilket gör att hennes klänning mer liknar en blus, då kan det ju vara bra att ha någonting nertill. Hur som haver - vi är snygga båda två!

(Ps. Mitt hår är finare i verkligeheten än på bilden.)

Kommentarer:

1 EvaLi:

Tack så mycket :)

Kommentera här: