God fortsättning!


Hoppas alla haft en skön och härlig julhelg! För det har jag...

Julaftonen spenderades som vanligt hemma hos mamma&pappa. Frukost, kyrkobesök, fika, slapptid, Kalle Anka, julbord, mera slapptid och sist men inte minst julklappsutdelning! Senare på kvällen/natten åkte jag ut till Martins familj och lyckades komma alldeles lagom till lutfisken och gröten. Det var mysigt att hinna träffa hela hans släkt innan de åkte hem, i vanliga fall brukar jag komma så sent att ingen är kvar.

På juldagen jobbade jag, det var duktigt av mig tyckte jag! Sedan åkte jag hem i snömodden med livet som insats.

Igår var jag hemma hos mamma&pappa igen och åt lutfisk. Egentligen gör vi det på juldagen men jag bad snällt att vi väl kunde flytta på det en dag eftersom jag jobbade. Och det kunde de faktiskt gå med på. :)

Rätt lugna dagar har det varit med andra ord. Gött tycker jag! Idag har också varit lugnt, extreemt lugnt eftersom strömmen var borta mellan halv två och fyra ungefär. Det var lite mysigt tills det blev så mörkt att jag inte längre kunde läsa min bok för då blev det genast väldigt tråkigt. Dessutom var jag väldigt sugen på att bege mig ut på internet, men just då kom strömmen tillbaka. Ikväll hoppas jag på att vi ska åka ut till Ulvesund och spela spel med Malin&Ola men det var visst inte säkert att det skulle bli så..

Kommentarer:

1 Majso:

Tack detsamma!

Allt har varit kanon.:D

Verkar som om vi är nöjda & glada båda två!

Nu är det bara Nyår kvar,sen får man ta tag 2010.

(konstigt det kändes att skriva det!)

Kram!

2 Majso:

Här kommer massor med kramar!

Önskar dej ett riktigt GOTT NYTT ÅR,med ALLT vad det innebär =)

Majso

3 Johan:

Hej hej!

Verkar som du haft en skon jul, det har jag ocksa haft! Ses om ett par veckor eller va det blir.

Kram

4 Leo:

Johan: Härligt att du också haft en skön jul! Och ett roligt nyår antar jag. Jag hoppas att den jättekalla kylan som vi har här håller i sig tills ni därborta kommer hem, så ni förstår hur vi har haft det ;). Ses snart! Kram

Kommentera här: