Ett test - alltid något

Vill så gärna blogga men det står still. Är lite slut i huvudet efter att ha jobbat i sex dagar i sträck. Nu är det dock bara ett dagpass och ett nattpass kvar till min lediga dag på torsdag. Tills dess blir det bara en lista.

Min kvinnliga sida:

[  ] Köpt en hårfön Nej, jag är paranoid och tror att mitt hår ska dö om jag torkar med fön.

[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut

[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda

[x] Pratat känslor

[x] Tänkt på att matcha mina kläder Hur tänker man om man inte ska matcha?

[x] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende På vilket sätt är det typiskt kvinnligt?

[x] Ringt upp en person utan konkret syfte

[x] Funderat på namn åt mina barn ...och kommit fram till att Wilhelm är ett fint namn.

[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand

[ ] Druckit Cosmopolitan

[x] Sett ett avsnitt av Sex and the City

[x] Sett två avsnitt av Sex and the City

[x] Känt mig sugen på en kopp te

[x] Känt glädje över att få blommor i present

[x] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ

[ ] Blivit arg utan anledning Kan ju inte bli arg när det finns anledning ens.

[x] Gråtit efter 9 fyllda år

[ ] Brytt mig om H&M:s val av modell Hänger inte med tillräckligt.

[x] Pratat skvaller

[x] Varit arg/sur utan att tala om det

[x] Kramat en kille

[x] Dansat

Totalt: 17/22 poäng


Min manliga sida:


[ ] Ljugit om hur mycket jag har druckit Tror inte det i alla fall.

[ ] Ätit en blodig stek

[ ] Läst en biltidning

[x] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap Ja och det är jag stolt över.

[ ] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det

[x] Skött grillen under en grillfest

[x] Läst en bok av Jan Guillou Ondskan - och den var bra!

[x] Läst ett nummer av Slitz

[  ] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad Bättre att krama eller klappa.

[  ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza Har nästan aldrig ätit en hel pizza.

[  ] Gått på en Ulf Lundell-konsert

[x] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person När jag var liten och bråkade med min bror.

[  ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna

[x] Diskuterat bröst

[  ] Gjort lumpen

[  ] Läst Nick Hornby

[ ] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning Vet inte om det räknas när man vet att man inte har en chans, hur nödgad jag än har känt mig.

[x] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil

[  ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar

[x] Lagat någonting på egen hand Gardinstången till exempel.

[ ] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan

[  ] Tävlat i att dricka öl Bara spelat öl-spelet.

Totalt: 8/22 poäng

Ja, jag är en kvinna. Som jag misstänkte... ;)

Kommentarer:

1 Jonathan (Jonte nastan din granne):

Tjanare!
Det var inte igar eller hur?
Vet faktiskt inte hur jag lyckades med konststycket att hitta din blogg. Hur ar allt med dig och Martin?
Lever ni fortfarande i den lilla roda stugan?
Sjalv ar jag fortfarande i Korea har varit dar i snart ett ar nu.
Insag just att tiden gar ohyggligt fort.... Ah nostaglgi och spark i skrevet samtidigt.

2 Leo:

Hej!
Nej det var verkligen inte igår!
Jag vet att tiden går jätte- jättefort... Vi bor fortfarande i den lilla röda stugan och har gjort det i över två år nu. Men vi trivs trivs som fiskar i vattnet och det mesta är bra.
Hur har du det själv i Korea? Hur känns det att vara korean och icke-korean på samma gång?
Kul att du hittade hit och skrev i alla fall. Ha det fint!
Kramar

Kommentera här: