Bättre sent än aldrig... eller??

Det här inlägget försökte jag MMS:a i måndags, men det har ju inte rönt någon framgång direkt. Old school bloging får det bli:


"JUST NU PÅ (NYA) GAMLA ULLEVI:



Sitter jag och tittar på ÖIS-LSK. 0-0 står det efter 45 minuter, ett hyfsat
rättvist resultat. Jag sitter på läktare 3 tillsammans med diverse
celebriteter som Bror Wålemark, Patrik Sjöberg och Harald Treutiger.
Värt!"

_________________________________________________________________

Känns lite inaktuellt nu, i och för sig. Jag ville bara ha sagt att jag var där och såg ovanstående kändisar. Det var ju lite kul. Har inte heller varit på Gamla Ullevi förut så det var också kul. Annars var matchen inte jättevärd och resultatet 0-0 höll sig matchen ut. LSK ligger för tillfället näst sist i tabellen. INTE okej.

Kommentera här: