Listan från 10 till 1

God kväll!
Hittade en lite skojig lista någonstans ute i bloggvärlden. Kändes som ett bra inlägg såhär på lördagskvällen.

10 saker jag tycker om:

  1. Våren
  2. Titta på fotboll.
  3. Sjunga.
  4. Nybakat bröd.
  5. Titta på tvätt som fladdrar i vinden.
  6. Pommes frittes.
  7. Glossiga inredningstidningar.
  8. Mysa framför en sprakande brasa.
  9. Att vara kär.
  10. Mina nära och kära.

9 saker jag tycker mindre om:
  1. Stress.
  2. Mögelost.
  3. Konflikter.
  4. Att vara sen (ändå är jag det typ jämt).
  5. COPS.
  6. Kokta morötter.
  7. Djurmönstrat.
  8. Riktigt ointressanta fb-uppdateringar.
  9. Fiska.
blä

8 bloggar jag läser:
  1. Underbara Clara
  2. Annas blogg
  3. Happy Days
  4. Pelles Personliga
  5. Sebastian
  6. Engla
  7. Julias vita drömmar
  8. Superbloggen
7 saker jag vill göra i framtiden:
  1. Åka till Colombia
  2. Gifta mig
  3. Bygga mig ett hus
  4. Resa till andra spännande länder
  5. Lära mig flera språk.
  6. Bli bättre på att sjunga.
  7. Bilda familj.
6 böcker jag tycker om:
  1. Harry Potter-böckerna
  2. Ciderhusreglerna
  3. Glasfåglarna
  4. Boken om morfar prosten
  5. Svinalängorna
  6. Hypnotisören
5 saker jag är rädd för:
  1. Att de som jag tycker om ska försvinna.
  2. Inte vara tillräcklig.
  3. Gå själv på skumma platser.
  4. Sova ensam.
  5. Ormar
4 ord som beskriver mig:
  1. Liten.
  2. Glad.
  3. Försiktig.
  4. Söt.

3 saker jag ser fram emot:

  1. Min födelsedag.
  2. Påskledigt.
  3. Sommaren.

 



2 snygga killar:
  1. Martin.
  2. David Backham.



1 bra låt:

  1. Ain't it a Kick in the Head - Dean Martin

 

Kommentarer:

1 pelle:

Okej... så jag trodde jag skulle hamna under punkt två. Men det är väl okej att vara en av bloggarna du läser.



Nåd.

Kommentera här: