En Disney-karaktär är vad jag är

Nyligen fick jag höra av en tjej att jag är väldigt lik schlageraktuella Loreen. Vet inte om jag håller med så mycket, den största likheten är väl typ att vi har svart hår. Tar det ändå som en komplimang - Loreen är ju en tuff brud! Klassikern är ju annars att jag är mest lik Pocahontas.

Nu finns det ju även appar som ska hitta en dubbelgångare. (Dubbelgångare är väl ändå ett starkt ord?) Sidor på nätet finns det också. Men jag vill höja ett varningens finger. Mannen bakom bloggen 3 shots of nothing varnar här för att de kan förstöra vår självkänsla såväl som våra liv.

Jag vill därför visa hur det kan gå. Ser jag ut som den lilla tjejen på första bilden? Tydligen är hon och har varit Disney Channel-skådespelerska i flera år. Slutsats: Mina kändisdubbelgångare är Disney-karaktärer.

Kommentarer:

1 anna:

åh det där ljuset som är när man går från jobbet nu blir man ju så jäkla lycklig av :)

Kommentera här: