Sommar i Sverige igen

Dagens outfit:
Jeansklänning - Vero Moda
Kofta - H&M
 
Just när jag hade kommit in i jobb-känslan så smög sig sommaren på igen. Eller? Känns det inte lite så efter helgen? En helt underbar helg som inntehöll allt man kan önska sig: Sovmorgon, fisketur (med eka på sjön i glada vänners lag, annars gillar jag inte att fiska), bad och fest på lördagen. Onyttig frukost, OS-siver i handboll, grillning i kvällsolen och fotbollskrocket på söndagen.
 
Nej, jag har ingen lägntan efter någon höst. Jag vill kunna traska i väg till jobbet i outfiten ovan utan att frysa på morgonen. Ingen jacka. Inga strumpbyxor. Jag gillar att på kvällarna låtsas som att det inte alls är jobb dagen efter utan vara ute, eller sitta uppe och kolla på film lite för sent. Man kan bli lite trött på jobbet nästa dag i och för sig, men sova kan man göra när man blir gammal!
 
Ha en fin, fin tisdag, så får vi se om det snart dyker upp lite bilder kanske ...

Kommentera här: