Senaste dagarnas frisyr:



Okammat "knullrufs"

En väldigt enkel och praktisk frisyr som skapas enklast genom att: 1) Duscha 2) Låta håret vara.
Snyggast och lockigast blir det sen om man lämnar hårborsten ifred. Då syns det inte hur kopiöst slitet mitt hår är i topparna.

På onsdag har jag bokat en klipptid. För några dagar sedan var jag så trött på mitt ostyriga hår så jag mest kände för att antingen snagga eller rakpermanenta mig. Feg som jag är kommer det antagligen sluta med toppning och eventuellt lugg.

Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 Majso:

Jag tycker som du =)

Toppa bara,annars kommer du ångra dej.(tror jag)

Kan ju bara tala om hur j*a besviken jag blev för ett par år sen när jag fick rycket och klippte av ALLT!

Shit vad jag ångrade mej,och dessutom såg jag inte klok ut i den frisyren!



Puss & kram oavsett hårlängd♥♥♥

2 Linnea:

låter som en bra ide tycker jag!

3 Leo:

Yeah, tack för inspirationen ... :P

Det är ett dilemma det där att man ska ångra sig. Fast - KLYSCHA KLYSCHA - det växer ju ut igen.

4 Annie:

-Hehe tackar :) Brukar på du gå på LSK matcherna? :)

5 Annie:

-Haha :) Har faktiskt varit masgot ( stav) 2 gånger på ljungskile matcher hemma :)

6 custom writing:

You need to take care about your hair. You can buy in special stores a lot of different cosmetics for it.

Kommentera här: