"Men har ni erat glada barnasinne kvar?"


Dagens outfit:
Linne - Gina Tricot
Kofta - H&M
Byxor - Zara
Skor - Converse
Armband - Childhood

Dagens outfit är lite barnslig. Favorit baggyjeansen från Zara fick åka ut ur garderoben i morse, lite uppvikta och i kombination med de snygga vinröda conversen ser jag ganska estetisk ut om jag får säga det själv. Pricken över i är naturligtvis pärlarmbandet som stöttar Childhood fondation. Tyckte inte att det gjorde så mycket att jag ser ut som ett barn, har inte behövt bevisa att jag är vuxen idag, de som har träffat mig IRL vet förhoppningsvis om det ändå.

För övrigt var det längesedan jag kunde gå ner i spagat, så bilden ljuger lite. Å andra sidan är jag inte målad i Paint heller. Hade jag kunnat skulle jag ändå inte gjort det idag. Har träningsverk from hell och benen skriker av smärta bara jag ska gå upp för en trappa. Det om något är väl ett bevis på att jag snarare börjar bli gammal ...

Tur att jag har mitt glada barnasinne kvar! Häpp!

Kommentarer:

1 Fröken Bella:

Va?! Är du inte målad i Paint- vilken chock! :P

2 Majso:

Gu´va skönt att jag inte är ensam om att ha barnasinnet kvar.Fast,vi är ju jämngamla så det kanske inte är så konstigt ;)



Btw så vill jag oxå ha vinröda Converse,men jag har visst köpstopp på den sortens skor-fattar inte varför :)



Kram & ha en toppenskön fredagskväll och tillhörande helg!♥♥♥

P.s:det ska bli varmare (ca 20+)i nästa vecka!

Gillas det,eller???

3 Linnea:

hehehehhe tänk om alla var paint-gubbar. skulle vara trevlans!

4 Leo:

Majso - Nej precis, klart att vi båda har vårt barnasinne kvar när vi inte ens har fyllt 30! =) Helgen var toppenskön och trevlig innehöll allt man kan önska sig. Sol och 20+? JA det GILLAS!!!



Linnea - Ja, det hade varit tufft ...

Kommentera här: