En lista kan pigga upp i höststormen

Craxzy hoppbild från tjejkväll.


BRUKAR DU KOMMA I TID:
Nej, jag är nästan alltid sen men jag har maskerat det de sista åren genom att bara vara sen till buss/tåg och sedan komma i tid till själva tiden.

HAR DU BRA KONDITION:
Njae, jag har ganska bra grundkondition som hållits i trim i sommar av sporadiska joggingturer,  men det finns mer att önska.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
På alla de crazy hoppbilderna från en tjejkväll för några veckor sedan.

HUR KÄNNER DU DIG NU:

Nöjd och glad.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart och vit. Och jeans då.

KAN DU LAGA MAT:
Ja, det kan jag men till vardags blir det mest samma tycker jag ...

VAD PLUGGAR DU:
Ingenting. Jag jobbar. Och fortfarande kan jag när jag kommer hem om dagarna bli glad över att jag inte har några läxor som måste göras.

 

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Ja, särskilt när jag ler ett tillgjort, påklistrat leende.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Igår när jag var väldigt arg.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Beror på hur man ser det. Hade mysig middag hemma hos svärföräldarna följt av träning. Utomhus var det i närmaste orkan och LSK förlorade MYCKET oförtjänt borta mot Jököping Södra.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Kaffe.

ÄR DU NYTTIG:
Inte så värst. Försöker skära ner på det dagliga sockerintaget men det är svårt.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Ja, jag har ett nu.

ÄR DU BLYG:
Ja, i större grupper med relativt okända personer blir jag väldigt blyg.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Cirka kvart över sex.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Mario Kart of course, det är i stort sett det enda tv-spel jag spelar. Det och Fifa.

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Mario Kart!

 

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Full och full. Känner av en öl och skulle nog säga att jag blir full på tre.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Ha ha, ja ganska nyligen faktiskt.

JAG SOVER:
Som ett barn, men för lite.

VAD SA DU SENAST?
"Okej, det blir bra. Tack det samma."

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Icke. Hade gärna varit på Peace and Love som alla andra dock.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Martin.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Kaffe kanske?

HAR DU SNYGGA SKOR:
Ja! Särskilt mina nya, vinröda Converse. :)

 

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"Heeej.." med tillgjord röst.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Ja, tihi ... mer om det mycket snart.

HAR DU KÖRKORT:
Ja. Nobeldagen är min årsdag.

ÄR DU ENSAM NU:
Ja.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Fotbollskväll ikväll hemma hos G-money (Barca-Milan i Champions Leauge) och broders födelsedag på torsdag.

Kommentarer:

1 Fröken Bella:

Vilken härlig bild, får mig att sakna mitt tjejgäng lite grann!

Kommentera här: