Det ska börjas i tid ...

Igårkväll tittade jag såklart på Champions League-finalen. Vann rätt lag? Självklart!! Jag håller på Barca i vått och torrt även om jag läste någonstans att det mest är singelkillar runt 20 som bor hemma, som håller sysslar med sånt. Jag skyller på mitt ursprung. Eller nåt.

Hur som helst. Om två veckor är vi bjudna på dop. Och igår när vi var på den enorma sport- och vildmarksbutiken XXL i Götlaborg hittade vi den perfekta doppresenten. Hur söt liten dress som helst. Vi tog inte den minsta även om den såklart var den sötaste, men vi tänkte att det är bättre om han kan ha den när han blir lite större och fattar lite mer. Så han lär sig från början.

Kommentarer:

1 Majso svarar::

"Dressed for success" =)

(jag vill oxå döpas igen-och då blir du gudmor va!!) =))



Kram & Puss ♥♥♥

Och ha det bäst!

2 Leo:

Oh ja, självklart!! Gudmor - vilken ära! :)

Jag har det verkligen bäst. Lediga dagar och minst 20 grader varmt!!



♥Leo

Kommentera här: