Bild 9:



Någon i din släkt.

Det här är min yngsta kusin, han bor i Göteborg och fyller tonåring i år. Han är med andra ord ganska många år yngre än mig. Mina två andra kusiner är exakt jämngamla med mig och min bror och jag har en helt annan relation till dem. Det är synd. Det känns tråkigt att ha så pass dålig kontakt med en av sina kusiner när jag bara har tre. Samtidigt så har vi ju inte särskilt mycket gemensamt. Typ ingenting.

[Eftersom Lillkusin är 90-talist utgår jag ifrån att han inte har något emot att figurera på nätet. De gillar sånt har jag hört.]

Se de tidigare publicerade bilderna och listan med kommande bilder här.

Kommentarer:

1 majso:

Apropå kusiner ja,jag har 7 stycken som jag varken umgås med eller har ett dugg gemensamt med heller för den delen.Iof är den yngsta som min "Stora",så det kanske inte är SÅ konstigt!

Hade gärna haft kusiner i min egen ålder(d.v.s stenåldern) =)),men man kan ju inte få allt!



Puss & Kram och ha det bäst söta du!♥♥♥

Kommentera här: