En annan dag



Såhär ser jag ut när det är sommar och jag är brun och är på bröllop. Inte en dag som idag med andra ord - när det är svinkallt och jag har fett hår och är sjuk och därför har blivit mer grå i ansiktet än aningens lightbrun som jag annars är såhär års.

Jag har träffat så mycket sjuka människor de senaste veckorna så egentligen var det väl snarare än fråga om när jag själv skulle bli sjuk än om. Men jag har envist upprepat mitt mantra att Jag blir aldrig sjuk, jag blir aldrig sjuk och kännt att jorå, det funkar den här gången med. Igår sprack det dock. För då började jag hosta och hosta. Nu är jag även hes och matt och öm i hela kroppen och hostar tills det smakar blod i halsen på mig. Säg det bara: - Stackars, stackars Leo ... Vi som ju förhoppningsvis ska åka till Örebro i helgen också till Malin&Ola, då vill jag ju inte vara sjuk!!

När jag kollar på bilden så tycker jag att klänningen är väldigt fin. Om jag ska på bröllop snart igen så kan jag absolut ha den då också. :)

Kommentarer:

1 Majso:

Först vill jag säja:Krya på dej fort,fort!

Och sen vill jag säja att du är sååå fin på bilden.(läs:alltid förvisso)



Kramar med hopp om snabb bättring <3<3<3

2 anna:

usch kry apå dig!



det är en jävla match du missar du. herregud vilket tempo! men än så länge går det som jag vill iaf ;)

Kommentera här: