Jag har bestämt mig



Morgnar som den här är inget svårt. Tvärtom är det helt underbart att strax före 7 kliva ut genom porten och mötas av solens strålar. Det är inte varmt ännu men inte heller kallt. Nästan ingen annan är ute, utan det känns som att vi morgonpigga personer fått något slags VIP-pass, en förtitt av den fina vårdagen som snart ska börja.

Därför har jag från och med idag BESTÄMT MIG. Jag ska ta bussen varje dag ända fram till semestern! Inget mer snoozande för att jag ångrar mig och vill åka tåg 40 minuter senare. Det är bara löjligt. När jag väl gått upp och ut är jag oftast inte ens trött längre. Och när man kommer en halvtimme tidigare till jobbet så får man också gå hem tidigare. Win-win så att säga.

Ha en fin fredag!

Kommentarer:

1 Majso:

SOM jag håller med där.Det är bara så värt att rycka sej ur sängen i tid.Bästa tiden,egentligen!

Och sen höjdpunkten:kaffe på balkongen med fågelkvitter och den ljuvliga morgonluften!

Man kan inte annat än gilla....SKARPT!

Puss & njutningsfulla kramar!

Ha en underbar helg.

♥♥♥

Kommentera här: