Vem behöver läsa tidningar eller se på tv när det finns Facebook?

Jag loggar in på Fejjan ca kl. 12. Hade totalt glömt bort att det var hockey i morse. Inte ens när det är OS går det att väcka mitt intresse för den sporten. Hur som helst så förstår jag mycket väl vad som har hänt när jag läser mina vänners statusuppdateringar. Likaså förstod man kl. 22 igårkväll att det hade hänt nåt bra.


Ca kl. 22.06 24 feb 2010:
Sverige vinner guld i längdstafett för herrar




Ca kl. 9.00 25 feb 2010:
Tre kronor blir utlagna ur OS i kvartsfinal

Kommentarer:

1 pelle:

Folk måste lära sig få lite perspektiv i saker och ting, fan vad gnälligt det blir. Vi förlorade - gå vidare! ;)

2 Majso:

Håller med ovanstående kommenterare.

Till punkt & pricka.

PUNKT! =))

3 Leo:

Båda: Eller hur?! Gå vidare. Jobbigt när man låter hela dagen bli förstörd för nåt som inte går att göra nåt åt. (Och som inte spelar nån roll :P)

4 R e b e c c a - foto och design:

SV: visst, jag kan inte förneka att Northug är bra.

Men att först gå ut i pressen och hacka på Sverige, och sen när han kom upp på andra plats, verkligen saktar in fransmannen och ryssen, och liksom sträcker på sig bara för att han tror att han är så mycket bättre. Ingen bra sportsanda tycker jag :/

Kommentera här: