"Så himla mysigt"


Dagens outfit:

Linne - Gina Tricot
Tröja - Rut mfl.
Mjukisar - Sportshoppen
Skidsockar - Everest

 

En av mina nyare favoritbloggare Pelle (som egentligen har alldeles för många läsare för att lilla jag ska ge honom en extra länk bara såhär, men i alla fall) har den här veckan "modebloggsvecka". Det innebär att han minst en gång om dagen skriver ett modebloggsinlägg. Det är ganska roligt. Väldigt roligt till och med.

 

Idag slängde han upp en dagens outfit (med foto! med cool pose) där han var vardagschic. Jag kände för en gångs skull att det här var en outfit som jag verkligen verkligen tyckte om. På något märkligt sätt kunde jag på riktigt känna hur det skulle vara att bära Pelles outfit of today. Gråa mjukisbyxor, randig tröja, ordentligt varma sockor känns sjukt hett senvintern -10 och så himla mysigt!

 

Puss & godnatt

Kommentarer:

1 pelle:

Hahha, du var ju snyggare vardagschic än vad jag var i alla fall ;D

2 Leo:

Pelle: Hehe var jag väl inte ;) Jag hade inte lika snygg pose och ingen hood!

Kommentera här: