Heja, heja, friskt humör - Det är det som susen gör!

Vilken äckligt klämkäck person har hittat på en så snuskigt hurtig hejaramsa?! Jag bara undrar. Jag råkade ropa så till Klykan förut och kom på hur fånigt det egentligen lät. Sedan skämdes jag lite för mig själv.

Om jag får gissa så skulle jag gissa att det var en glasögonbärande orienteringspappa i tight träningsoverall som ropade det till sin son som tröst på slutspurten, när alla fattade att det var kört för sonen. Och när (den egentligen lite för otränade) sonen i likadan träningsoverall slutligen flåsande kom i mål lade pappan en arm om hans axlar och sa:
- Det viktigaste är inte att vinna - utan att kämpa väl!

Kommentarer:

1 Anonym:

Haha, kan se det framför mig... :)

2 Borg:

Haha, kan se det framför mig... :)

3 Leo:

Eller hur?! :) Hemsk människa...

Kommentera här: