Varför är det alltid så?

Alltid när det är något som man inte hittar och letar och letar överallt efter detta så hittar man istället andra grejer som man behövde för en stund sedan, eller kanske förra veckan.

Jag har just letat precis överallt efter en cd-skiva med alla bilder som jag sparat på datorn hemma hos mami&papi. Den är ingenstan. Istället hittade jag ett par hörlurar som Jonas hade behövt för ca två timmar sedan, och jag hittade en glödlampa att ersätta den trasiga sänglampan med som varit trasig säkert över en månad.

I övermorgon när jag kanske letar efter tejpen eller ett USB-minne eller varför inte en tumstock, då kommer antagligen den där cd:n att titta fram...

Kommentarer:

1 Majso:

Ja,visst är det märkligt med "försvunna" saker!

Kommer ihåg en gång när jag skulle ta fram mat ur frysen,vad ligger där,om inte min bästa sax...=)

Vaddå vimsig!

Kram!

(ibland önskar jag mej ett 6:e sinne....faktiskt!)

Kommentera här: