Inkorgen (11)

Jag blir ofta retat, ja rentav hånad, för att jag har så många meddelanden på mobilen så att nya inte får plats. Det är ju bara att slänga, tycker folk. Men det tycker inte jag! Det kan vara jätteskojigt och mysigt att gå tillbaka och läsa vad någon har skrivit till mig eller vad jag har skrivit till dem. Om man har massa roliga vänner som skriver roliga sms kan man ju inte bara slänga! För att ge några exempel:

Per
18 okt 06 03:44
*gäsp* kollade du va
klockan va innan du
skickade eller?? /.../ Jag är
hemma kl 17 så vi kan ju
leka lite då och sen gå hand
i hand till ljudtestet
Martin kom på lite i sista stunt att han skulle kolla om Per var ledig hela dagen därpå eftersom de skulle ha (en mycket bra) spelning

Lånad mobil
10 dec 06 02:57

Vja jag ska just sova :)
.  Tillfället vill du komma o
   Hämta mig?
   Hälsningar martin
Sms skickat mitt i natten, det börjar lite förvirrat men sen skärper han till sig och blir både artig och formell.

Från mig
20 jun 07 13:35
På hamburgstöds skor. I
kajssan
Jag hade lite bråttom...

Seb
20 jul 07 11:31

Tja, Tjötade just med Martin
o vi tyckte att du skulle ringa
sen. Presentera dig som
Farmor Karlsson så går
allt bra! Hörs sen
Leo :) /Sebbo
Ja, bara allmänt roligt och märkligt :)

En kusin
28 jul 07 02:43
Linda jag gillar dig så katja
mycke snälla lät mig gåt.
Ett till sms skickat mitt i natten - fast det skulle uppenbarligen inte till mig!

Från mig
29 dec 07 16:59
Shit vad värdelöst!
Nästa år ska jag alrig vara
uppe så sent och aldrig sova
så länge..  Fast jag har varit
vaken en timme - drygt..
Skickat kl 16:59 som sagt...

Seb
30 dec 07 20:17
Tja. Ska bara hälsa att vi kirrat all
handling idag så bara att komma hem
direkt sen. Tjoho, skål, kram,
tattitotti o glad påsk!
Från Seb, som INTE var full, en helt vanlig eftermiddag i december...

Klykan
08 feb 08 20:05

Lars jag e snart hemma
ditt kap,ringer sen:)
Behövs det nån motivering??

Bygg Johan
24 maj 08 18:34

Badkar är nästan ett måste om
man har små barn liksom för
många som vill ha ett badkar för
allmän vederkvickelse eller
uppmjukning. /BBR 3:221 :)
Hur många sms har ni fått med ordet "vederkvickelse", liksom??

Bygg Mattias2
25 apr 08 20:58

Nu ska du inte tro att ni
är bättre än oss! :p
Några minuter efter att matchen LSK-IFK Gbg blåstes av (2-1 blev det...)

Lillebror
06 sept 08 00:32

Ja o martin går på
gamla 3.6an
Skulle hämta dem efter en kväll i Uddevalla, frågan är hur många 3,6:or de druckit egetligen...

Simon
12 dec 08 09:02

Bussen började brinna
på väg ner, sjukt!
Inte så KUL just, men helt klart värt att spara eftersom det är sjukt...

Från mig
10 jan 09 04:05
Hej era mystroll! Var ni
packade eller bara höga
fin sång iaf. /.../ Pussar
En kväll när vi hade fått ett JÄTTEFINT meddelande insjunget av Malin&Ola

Lillebror
22 apr 09 16:01

Då har man körkort :D
Ett sånt måste man ju spara!!

Kommentarer:

1 sanna:

jag gillart

gillart skarpt



ja.





och förresten - du behöver inte skämmas raring, jag sparar också på alla trevliga meddelanden ;)

2 Leo:

Åh så skönt att veta att jag inte är ensam!

Kommentera här: