22/4 Kl 12:44

Åh, vad tråkigt. Det känns som att tiden står still. Är i skolan och väntar och väntar. Igår hade jag håltimme från lunch till kl. 17 men hade lite grejer att fixa med åtminstone. Idag har jag håltimme från lunch till kl. 15.15 och har istället INGENTING att göra. Ge mig tips!

Bara för att man får surfa bort två-tre timmar så går det inte. Då känns alla bloggar tråkiga och inget nytt har hänt på Facebook. Man skulle även kunna gå på stan en sväng. Fast jag har egentligen inga pengar att köpa något för. Dessutom är det ganska trist väder.

Arkitektbiblioteket finns också, fullt av glossiga magasin med stora bilder på fräcka hus och designade prylar. Grejen är att om jag sätter mig någonstans med ett sådant magasin kommer jag somna med en gång. Eller så inte. Det kan vara värt ett försök.

Får se om jag hittar något vettigt att fylla min tid med, annars kommer snart ett till inlägg ;).

Kommentarer:

Kommentera här: