I väntan på AutoCAD

För andra gången idag sitter jag i skolan och väntar på att AutoCAD ska starta upp sig. Jag skojar inte, det tar en halvtimme - varje gång!

Imorse tyckte jag att det var lite bra, det kan jag erkänna. Då hann jag kolla min facebook, läsa lite bloggar och kolla mailen. Sen var det lunch, jag låste datorn och gick och åt. När jag kom tillbaka hade ett gäng elaka killar från Väg och vatten tagit min låsta dator. Ingen fara egentligen för det finns ju fler, men nu måste jag alltstå sitta här och göra ingenting och vänta och vänta och vänta... Jag vill ju cadda min betongbalk! :(

-

Förövrigt så vann Djurgården med 0-1 i söndags. Dumma dom. Imorgon ska LSK spela borta mot Gefle som för tillfället ligger två poäng efter i tabellen. Då måste de vinna...

Kommentarer:

1 Anonym:

Jag tolkar det som att Chalmers är en topp modern skola;)

2 Leo:

Haha, nej det är en skola med mycket gamla anor...

Kommentera här: