Du gamla du fria

Svedskij flag

Usch, nu har jag tittat på Sveriges sista match i EM 2008! Jag trodde faktistk att de skulle gå vidare, jag trodde att de minst skulle klara oavgjort. Till och med när det stod 1-0 tänkte jag att de skulle kunna göra ett rafflande mål i 89:e minuten eller nåt liknande. Men icke. Det gör inget, vi var inte värda det... Kanske var spelarna lika pessimistiska som jag var innan matchen. "Egentligen har de ju ingen betydelse om de går vidare eller inte" tänkte och sa jag "för de lär ju inte slå Holland." Tänker man så är det ju lite svårt att motivera sig i en match som räcker med lika. Men så kan det va!

Imorgon får jag veta resultatet från mekaniktentan. Det blir spännande.

Kommentarer:

1 Webbradio:

Lyssna på natta-mat i vår webbradio fylld med skön musik på http://www.tjenare.se :D

2 jonna:

jag är sur på sverige. inte stolt.

3 Leo:

jag är varken sur eller stolt... det var lite det som detta inlägget gick ut på :)

Kommentera här: