En lista - det var längesedan

Jag ska skärpa mig. Jag vill ju egentligen blogga jättemycket men det är så mycket annat man också vill göra. Alldeles snart ska vi till exempel iväg och se Ljungskile - IFK Göteborg! Det ska bli väldigt, väldigt kul. Det är redan 5000 biljetter sålda vilket atagligen kommer betyda publikrekord på Skarsjövallen, som ju nuförtiden heter Starke Arvid Arena jag vet. Men men en liten lista tänkte jag att jag skulle slänga in! (Har snott den från Anna.)

Uppge din ålder: 24... Visst låter det sjukt gammalt!
Vad åt du till frukost? Tre Äntligen-mackor, två med ost och en med skinka. Till det drack jag blåbärste och apelcinjuice + ca 15 ml hostmedicin.
Är du snyggast på film, i spegeln, på foto eller irl? själv tycker jag spegeln, för det är ju det jag är van vid. men hoppas på irl ;o).
Hur kul har du på en skala? På en skala 1-10 skulle jag säga 6,5 i genomsnitt, och då är det många långa bussfärder som drar ner snittet.
Hur många är online på din msn nu: Vet inte, det är avstängt. Men skulle gissa på ingen.
Använder du långkalsonger? Ja, när det behövs.
vem fick du senast en komplimang av? Beror på hur man ser det. Igår var det en sliskig spanjor som gav mig värsta skumma blicken. Johan sa att jag skulle ta det som en komplimang..
Vart köper du dina kläder? I alldeles vanliga affärer typ H&M, Gina Tricot och sånt.
Schysst film du sett nyligen? Den schysstaste jag sett mest nyligen är nog The Eye.
Hur bor du just nu? Jag bor i en trea (med väldigt små rum) i ett rosa loftgångshus i ett plan.
Trivs du med hur du bor? Ja, det gör jag väl... trivs bättre och bättre i alla fall.
Nåt övrigt att tillägga? Öh.. nej. Konstig fråga, låter som något jag själv kunde ha skrivit i liknande listor som jag har gjort till mig själv i ett ritblock när jag var yngre. Och så måste jag fylla i listan varje gång jag hittar blocket som ligger i ett skåp hemma hos mina föräldrar. Tror att jag har listor från jag var 12 fram tills nu ungefär, med väldigt fåniga frågor. Typ; Hur många killa har du pussat? Nej, de går inte att lägga en sådan lista på bloggen... tror jag.
Tycker du om dina grannar? Nej, alla är konstiga och tråkiga..
Har du blivit hotad via telefon? Nej.

Kommentarer:

1 Johan:

Haha det låter ju nästan som att jag är en sliskig spanjor :)

Kommentera här: