Goddag yxskaft

Hej och hå. I söndags blev jag medlem på Facebook. Det var inte alls svårt. Det var hur lätt som helst jag hittade bara ett gammalt mail i min inkorg. Mailet var från 9 maj i år och det stod att jag skulle bekräfta min registrering på Facebook. Hur hände det här? Ett svagt minne kom till mig från i våras då massa folk kom tillbaka från sina resor och var världsvana. Sedan dröste det in mail om folk som ville att jag skulle registrera mig här och där, Tagged, Facebook och annat som man aldrig hade hört talas om... Så det gjorde jag.

Sen blev det sommar och jag satt inte vid datorn och hundra andra grejer hände. I slutet på sommarn och början på hösten pratades det allt mer om det där Facebook och många kompisar berättade att de hade gått med och jag tänkte att det får man nog ta och göra... Sedan visade det sig att jag ju i princip hade varit med sen i maj. Utan att fatta  någonting. Smart.

Men nu är det kul och alla har ju det... Jag har redan 16 friends fast jag bara hängt där i tre dagar...

Kommentera här: