1 av 2

Yes! En av två tentor är nu klara. Det känns verkligen jätteskönt! Kom på i morse två dumma grejer jag gjorde fel på, men jag gjorde ju mitt bästa i alla fall. Det är det vikigaste brukar min mamma säga.

2 av 2 visningar av vårat hus är också över. Bra. Det är inte så roligt att veta att det går runt massa okända människor i ens hur och kollar och kommenterar allt. Varför är det visning då? Kanske någon undrar. Jo, därför att våra hyresvärdar har fått för sig att de vill bygga ett nytt hus. Då måste det sälja sitt gamla som vårat lilla torp "hör till". Vi då? Ja, det får man se... Orkar inte älta det här på bloggen också.

Efter tentan åkte jag hem till min mamma och gjorde nästan klart min lillebrors studentskylt. Den blev snygg! Det som fattas är två små flaggor som jag alldeles strax ska gå ner och rita färdigt. En svensk och en colombiansk naturligtvis! Det kanske jag inte borde skriva. Vet inte om han läser min blogg. Hoppas inte för en gångs skull.

Jo, men så att, då ska väl jag gå och rita då. Ajöss.

image30

La bandera de Colombia

Kommentera här: