Jag kommer inte hem i kväll (Leo feat. Martin Stenmark)

Jag vill kasta loss (och lära mig slåss?)

Usch vad det är tråkigt med regn! Idag tycker jag verkligen det. I morse klockan åtta såg det riktigt lovande ut med sol från blå himmel och lite fin blåst. Men nu regnar det igen.

Jag vill sparka bakut och göra nåt sjukt...
och smita från smällen med sjumilakliv

Fast antagligen kommer jag fastna i en lång, lång bilkö. Trots regnet antar jag att det är massor med folk som också kommer vara på väg mot Grebbestad och Grebbestad Carnevalen idag. Alltså bilkö. Jag ska ändå åka. Typiskt mig. Det är ännu tråkigare att sitta själv här hemma i regnet.

Nej, det är inte carnevalen jag ska gå på, jag ska bara hälsa på mor och far i sommarstugan. Så nu drar jag. Adjö.

Jag kommer inte hem i kväll
om jag känner mig själv

Kommentarer:

1 Annika:

Hej, Leo. läste lite i din blogg, måste bara fråga; har du pluggat sen att vi gick ur skolan eller har du gjort annat också? alltså rest, jobbat, etc? ha det bra!!

2 Annika:

Jaa, du...har gjort lite utav varje. först följde ett år av ångest och utan jobb helt. fick gå på såna där värdelösa praktiker från AMS, sedan har jag jobbat mkt med städ, för kommunen, på ett städbolag i Vänersborg, jobbat på Restuarang Riverside i Ua som diskare/städare, och mestadels på hotel Carlia. där sommarjobbar jag nu..vet i fan vad jag vill göra i framtiden. allt känns bara jobbigt faktiskt....umgås du med någon från vår gamla klass då??

Kommentera här: